0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Hoe verwijder ik mijn Philips-account in de Philips OneBlade-app?

    Gepubliceerd op 23 februari 2024
    Gebruikers van de Philips OneBlade-app kunnen hun Philips-account verwijderen door naar het gedeelte 'Gegevens' van hun profiel in de app te gaan en de instructies op het scherm te volgen. 

    U kunt uw account ook verwijderen door u aan te melden op de Philips-website via een internetbrowser en 'Mijn account verwijderen' te selecteren in het profielgedeelte.

    Welke methode u ook kiest, de verwijdering van uw account wordt binnen 3 werkdagen verwerkt. 

    Wanneer u uw Philips-account verwijdert, verwijdert u ook alle bijbehorende gegevens, inclusief de scheergeschiedenis en andere informatie die aan uw account is gekoppeld, waaronder op philips.com en andere Philips-apps.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: QP4631/65 , QP4530/30 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.