0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Wanneer moet ik het mesje van mijn Philips OneBlade vervangen?

    Gepubliceerd op 18 augustus 2025

    Controleer de slijtage-indicator op uw OneBlade om te bepalen wanneer u het mesje moet vervangen. Wanneer het vervangingssymbool duidelijk zichtbaar is, is het tijd om het mesje te vervangen. Elk mesje gaat gemiddeld ongeveer vier maanden mee, maar dit kan verschillen afhankelijk van uw routine.

    U kunt de staat van uw mesje ook volgen in de Philips OneBlade-app.

    Tip: OneBlade Intimate-mesjes kunnen afwijken van de onderstaande richtlijnen, omdat de huidbeschermer er mogelijk voor kan zorgen dat het vervangingssymbool niet zichtbaar wordt. Elk mesje is ontworpen om ongeveer vier maanden mee te gaan, maar dit is afhankelijk van uw routine. U moet het mesje vervangen als u merkt dat het minder goed werkt. 

    Vervangingsindicator

    Uw OneBlade is uitgerust met een slijtage-indicator voor het mesje die geleidelijk zichtbaar wordt. Tijdens het gebruik verschijnt er langzaam een pijlsymbool op het mesje. Wanneer dit symbool (rechts op de onderstaande afbeelding) duidelijk zichtbaar is, is het tijd om uw mesje te vervangen.

    Bij sommige oudere mesjes wordt een groene balk (links op de onderstaande afbeelding) zichtbaar in plaats van het pijlsymbool.

    Voor optimale prestaties raadt Philips aan om het mesje om de vier maanden te vervangen.

    Ga naar onze onlineshop om nieuwe mesjes voor uw OneBlade te kopen.

    OneBlade-vervangingsindicator

    Philips OneBlade-app

    Naast het controleren van de slijtage-indicator kunt u de staat van uw mesje bijhouden door de Philips OneBlade-app te downloaden. Op basis van uw routine laat de app u weten wanneer het tijd is om na te denken over het vervangen van uw mes.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: QP1924/24 , QP6507/23 , QP2724/23 , QP6506/15 , QP6552/15 , QP1424/65 , QP6652/61 , QP6652/35 , QP2734/23 , QP6542/19 , QP2834/31 , QP2834/23 , QP1324/20 , QP1924/30 , QP2724/31 , QP6552/30 , QP6652/30 , QP6542/15 , QP1324/30 , QP6541/15 , QP6651/61 , QP6551/30 , QP6551/15 , QP2734/20 , QP6504/15 , QP4631/65 , QP2834/20 , QP2824/20 , QP2724/20 , QP1924/20 , QP6651/35 , QP2824/30 , QP2724/30 , QP6541/16 , QP2830/20 , QP6651/30 , QP2821/20 , QP2730/20 , QP2721/20 , QP4530/30 , QP2724/15 , QP2834/20R1 , QP2515/16 , QP2620/16 , QP2520/16 , QP6650/60 , QP6650/30 , QP6550/30 , QP6550/15 , QP6530/16 , QP6530/31 , QP6530/60 , QP6530/15 , QP6650/61 , QP6550/17 , QP6550/16 , QP2620/65 , QP2520/65 , QP6505/21 , QP2520/64 , QP6510/64 , QP2630/30 , QP2620/20 , QP2620/25 , QP6620/20 , QP6520/60 , QP2520/60 , QP2520/20 , QP6510/20 , QP6520/20 , QP6510/30 , QP2520/30 , QP6520/30 , QP2530/30 , QP2520/25 , QP2530/20 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.