U kunt zien wanneer u het mesje van uw OneBlade moet vervangen door het uiterlijk van ervan te controleren. Als u een OneBlade met Bluetooth-verbinding hebt, kunt u ook de Philips Daily Care-app raadplegen. Lees verder om te zien wanneer u het mesje van uw OneBlade moet vervangen.
Wanneer moet ik het mesje van mijn Philips OneBlade vervangen?
Vervangingsindicator
Uw OneBlade is uitgerust met een slijtage-indicator die na gebruik langzaam verandert. Het patroon op het mes laat u weten wanneer het tijd is om het te vervangen.
Het patroon op het mes verandert langzaam in een pijlsymbool, wat aangeeft dat het tijd is om het mes te vervangen. Bij sommige oudere modellen geeft het apparaat geleidelijk een groene balk weer in plaats van het pijlsymbool.
Hoe vaak u scheert en accessoires zoals kammen of kapjes kunnen de slijtage-indicator beïnvloeden. Vervang uw mesje elke vier maanden voor optimale prestaties.
Ga naar onze onlineshop om nieuwe mesjes voor uw OneBlade te kopen.
Daily Care-app
Voor OneBlade-modellen met Bluetooth kunt u de Daily Care-app raadplegen. Deze app voorspelt nauwkeurig wanneer u uw mesje moet vervangen. Als u meldingen hebt ingeschakeld op uw mobiele apparaat, ontvangt u ook een melding wanneer uw mesje vervangen moet worden.
Afhankelijk van uw gebruik kan de exacte levensduur van uw scheerblad variëren. Net als bij gewone mesjes wordt het mes na verloop van tijd bot. Dit kan leiden tot verminderde scheerprestaties en een sterker trekkend gevoel tijdens het scheren en trimmen. Vervang uw mesje elke vier maanden voor optimale prestaties.