Belangrijke informatie over de veiligheidsmelding van bepaalde slaap- en beademingsapparaten van Philips. Meer informatie
Dagen
Uren
Minuten
Seconden
Belangrijke informatie over de veiligheidsmelding van bepaalde slaap- en beademingsapparaten van Philips. Meer informatie
NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Snel en eenvoudig een nieuwe opzetborstel thuisbezorgd

    Vanaf 15,99€ per keer

    U ontvangt twee nieuwe opzetborstels elke 6 maanden

    Snel en eenvoudig een nieuwe opzetborstel bij jou thuis

    Vanaf €7,99 per
    3 maanden

    U ontvangt twee nieuwe opzetborstels elke 6 maanden

    Philips Sonicare opzetborstel abonnement

    Laat nu elke 6 maanden 2 van jouw favoriete opzetborstels bij jou thuis bezorgen en vergeet nooit meer je opzetborstel te vervangen.

    Gratis levering, kan op elk gewenst moment worden geannuleerd.

    Zoals aanbevolen door tandartsen, moet de opzetborstel elke 3 maanden vervangen worden en daarom ontvant u elke 6 maanden een automatische levering van 2 opzetborstels.

    Kies je opzetborstel

    Kies je opzetborstel

    All in One

    €24,99 /6 maanden

    All-in-One (A3)

    Ontdek onze beste borstel ooit: reinigt, maakt je tanden witter én
    verzorgt tegelijkertijd

    Kleuren:

    white
    All in One Zwart

    €24,99 /6 maanden

    All-in-One (A3)

    Ontdek onze beste borstel ooit: reinigt, maakt je tanden witter én
    verzorgt tegelijkertijd

    Kleuren:

    black
    Premium Gum Care

    €19,99 /6 maanden

    Premium Gum Care (G3)

    Tot wel 7 keer gezonder tandvlees vergeleken met een handtandenborstel.

    Premium Plaque Defence

    €19,99 /6 maanden

    Premium Plaque Defence (C3)

    Verwijdert tot 10 keer meer tandplak dan een handtandenborstel.

    Kleuren:

    white
    Premium Plaque Defence Zwart

    €19,99 /6 maanden

    Premium Plaque Defence (C3)

    Verwijdert tot 10 keer meer tandplak dan een handtandenborstel.

    Kleuren:

    black
    Optimal White

    15,99€ /6 maanden

    Optimal White (W2)

    Geavanceerde reiniging voor het verwijderen van vlekken en verkleuringen, voor wittere tanden.

    Kleuren:

    white
    Optimal White Zwart

    15,99€ /6 maanden

    Optimal White (W2)

    Geavanceerde reiniging voor het verwijderen van vlekken en verkleuringen, voor wittere tanden.

    Kleuren:

    black
    Premium Plaque Defence White

    €19,99 /6 maanden

    Premium Plaque Defence (C3)

    Verwijdert tot 10 keer meer tandplak dan een handtandenborstel.

    Kleuren:

    white
    Premium Plaque Defence Black

    €19,99 /6 maanden

    Premium Plaque Defence (C3)

    Verwijdert tot 10 keer meer tandplak dan een handtandenborstel.

    Kleuren:

    black
    Optimal White

    15,99€ /6 maanden

    Optimal White (W2)

    Geavanceerde reiniging voor het verwijderen van vlekken en verkleuringen, voor wittere tanden.

    Kleuren:

    white
    Optimal White Black

    15,99€ /6 maanden

    Optimal White (W2)

    Geavanceerde reiniging voor het verwijderen van vlekken en verkleuringen, voor wittere tanden.

    Kleuren:

    black

    3 redenen om je nu te registreren

    3 redenen om je nu te registreren

    An deine Bedürfnisse der Mundhygiene angepasst

    Gepersonaliseerde mondverzorging

    Aangepast aan jouw behoeften.

    Automatische Lieferung alle 3 Monate wie von Zahnärzten empfohlen

    Automatische
    levering elke
    6 maanden

    Ontvang een dubbel pak opzetborstels zodat u ze na 3 maanden kunt vervangen, zoals aanbevolen door tandartsen.

    Zufriedenheit garantiert

    Tevredenheid gegarandeerd

    Gratis levering.
    Gemakkelijk annuleren.

    Waarom elke 3 maanden vervangen?


    Opzetborstels verliezen na 3 maanden hun reinigingskracht, waardoor de tanden niet meer consequent gereinigd worden. Het risico op overmatige tandplakopbouw en tandvleesirritaties neemt dan toe.

    Philips Sonicare ProtectiveClean* beoordelingen:


    *Bron: Consumentenreviews op Philips.com

    Philips Sonicare ProtectiveClean* beoordelingen:


    *Bron: Consumentenreviews op Philips.com

    Veelgestelde vragen

    Veelgestelde vragen

    Hoe kan ik betalen voor mijn Philips Sonicare opzetborstel abonnement?

    Betalen kan met Visa of MasterCard.

    Hoe lang is de contractduur?

    Het contract wordt afgesloten voor onbepaalde tijd, maar je kunt op elk moment opzeggen.

    Wanneer ontvang ik mijn Philips Sonicare opzetborstels?

    De gemiddelde levertijd is 3 tot 5 werkdagen. Je ontvangt een trackingnummer, wanneer je pakket verzonden wordt.

    Hoe vaak worden mijn Philips Sonicare opzetborstels geleverd?

    Als onderdeel van uw abonnementsplan ontvangt u elke 6 maanden twee nieuwe opzetborstels.

    Waar kan ik mijn account en persoonlijke gegevens zien?

    Log in op je account en klik op "persoonlijke gegevens". Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons gratis bereiken door ons te bellen op 0900 202 11 77 van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur.

    Hoe kan ik mijn betalingswijze wijzigen?

    Log in op je account en klik op "Betalingsgegevens". Hier kun je je betalingswijze wijzigen.

    Hoe kan ik mijn afleveradres aanpassen?

    Log in op je account en klik op "Persoonlijke gegevens" en pas je gegevens aan.

    Hoe kan ik een nieuwe opzetborstel krijgen vóór de daadwerkelijke volgende leverdatum?

    Log in op je account. Daar kun je aanpassingen doen met betrekking tot de eerstvolgende leverdatum.

    Hoe kan ik de volgende levering uitstellen?

    Log in op je account. Daar kun je de leverdatum aanpassen en uitstellen.

    Hoe kan ik mijn factuur zien?

    Log in op je account en klik op "Invoice" om uw facturen te downloaden.

    Hoe kan ik annuleren? Wat gebeurt er dan?

    Opzegging is te allen tijde mogelijk. Log in op je account, klik op de knop "Annuleren".

     

    Met een opzetborstelabonnement hoef je verder niets te doen. Het abonnement loopt af en er worden geen opzetborstels meer naar je opgestuurd. Houd er rekening mee dat je het programma één dag voordat de opzetborstels worden verzonden moet annuleren, zodat er geen verzending plaatsvindt.

     

    Daarnaast verlenen wij je een vrijwillig recht op retour. Op basis hiervan wordt het retourneren van de ongeopende opzetborstelverpakking binnen 30 dagen na ontvangst geaccepteerd. De productkosten worden volledig vergoed.

    Wat gebeurt er als een betaling niet kan plaatsvinden?

    In het geval je niet voldoet aan de verplichtingen rondom het abonnement, heeft Philips het recht om ofwel je de kans te geven alsnog te voldoen aan je verplichten, of om je abonnement te allen tijden te beëindigen.

    Kan ik het geselecteerde opzetborstel type veranderen als ik een lopend opzetborstelabonnement heb?

    Helaas is dit nog niet mogelijk, maar we werken eraan. Wil je een andere opzetborstel hebben, dan dien je het huidige abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement (voor de gewenste opzetborstel) af te sluiten.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    Ik begrijp het

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.