NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending vanaf €20,-

    Producten

    Heb je een vraag?

    Neem contact met ons op. Wij helpen je graag

    Ondersteuningsoverzicht

    Hulp nodig?


    Op onze supportpagina vind je allerlei nuttige informatie over producten zoals geschikte accessoires, handleidingen en garanties. Ook vind je er antwoorden op veelgestelde vragen.

    Reparatie of omruiling aanvragen

    Kijk hier of je in aanmerking komt door een aantal vragen te beantwoorden
    track-my-repair

    Status van mijn reparatie of omruiling

    Volg de reparatie of omruiling van je product
    Het kan gebeuren dat je Airfryer receptenboekje niet in de doos wordt meegeleverd. Ontbreekt bij jou het receptenboekje? Download deze dan hier
    Het is mogelijk dat de Nederlandse handleiding voor uw L’Or Barista niet is meegeleverd in de doos. U kunt de handleiding gemakkelijk zelf downloaden. Heeft u de standaard uitvoering, klik dan hier om de handleiding te downloaden. Heeft u de uitvoering met melkopschuimer, klik dan hier om de handleiding te downloaden.
    Vanwege een technisch probleem ontvang je de bestelbevestiging met een vertraging. Als je de bestelbevestiging na 48 uur nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
    Vanwege een technisch probleem ontvang je geen verzendbevestiging. Desondanks is je bestelling verwerkt en verzonden. Je ontvangt je bestelling binnen enkele dagen.
    Onze verwachte levertijd is momenteel langer dan gebruikelijk. Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Je ontvangt een verzendbevestiging zodra je bestelling is verzonden.
    Op dit moment is het erg druk bij onze klantenservice. Onze wachttijd is daarom langer dan je van ons gewend bent. Wij proberen je zo snel mogelijk te helpen, of probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
    Je terugbetaling is vertraagd. Wij doen er alles aan om je terugbetaling zo snel mogelijk te verwerken. Je ontvangt een bevestigings-e-mail zodra je terugbetaling is verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.
    Vanwege een technische storing is het momenteel niet mogelijk om een product af te rekenen in de Philips webshop. We werken hard aan een oplossing, onze excuses voor het ongemak. Natuurlijk kun je altijd een Philips product kopen via één van onze verkooppunten. 

    Ik heb een vraag over een Philips webshop bestelling


    Selecteer de categorie en de gewenste contactoptie

    Bestellen & betalen

    Bezorgen & Retourneren

    Contactgegevens

    Vrachtwagen

    Contactgegevens

    Nalevering

    Product retourneren

    **No matching rule found. Please select another answer

    Ik heb een vraag over een product of actie

    Selecteer de productcategorie en de gewenste contactoptie

    • Beeld en geluid
    • Persoonlijke verzorging
    • Verzorging voor moeder en kind
    • Huishoudelijke artikelen
    • Verlichting
    • Gezondheid
    • Autoverlichting