Consumenten
Producten
Sonicare FlexCare Platinum Oplaadbare tandenborstel

Sonicare FlexCare Platinum Oplaadbare tandenborstel

3 modi, 3 sterktes, 2 opzetborstels, Met druksensor HX9112/02

Problemen oplossen

Ik heb mijn FlexCare Platinum-tandenborstel laten vallen.

Als u uw Sonicare FlexCare Platinum hebt laten vallen en u het idee hebt dat de druksensor niet goed werkt, moet u proberen de druksensor opnieuw in te stellen.

Stel de druksensor opnieuw in

Gebruik de volgende procedure om de druksensor opnieuw in te stellen:

  • Steek de stekker van de oplader/reinigingsunit of de reisoplader in het stopcontact. Plaats het handvat van uw tandenborstel, met de opzetborstel bevestigd, op de oplader/reinigingsunit of reisoplader.
  • Herstel de fabrieksinstellingen door de aan/uit-knop, de knop voor een hogere gevoeligheid en de modusknop 2 seconden ingedrukt te houden. U hoort 3 pieptonen en het groene acculampje knippert als u de fabrieksinstellingen hebt hersteld.

Als deze procedure niet het gewenste resultaat heeft, moet u het handvat vervangen. Neem contact op met Philips voor een vervangend handvat.

De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: HX9112/02 , HX9142/10 , HX9172/10 , HX9182/10 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.