NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips HomeRun stofzuiger en dweilrobot uit de 9000-serie keert niet terug naar het station

    Gepubliceerd op 21 oktober 2024

    Als uw Philips HomeRun stofzuiger en -dweilrobot uit de 9000-serie niet terugkeert naar het alles-in-één station, vindt u hieronder de mogelijke oorzaken en oplossingen.

    Xu9000

    Uw robotstofzuiger keert terug naar het alles-in-één station en begint automatisch met opladen zodra de schoonmaakroutine is voltooid of wanneer de batterij leeg is. U kunt er als volgt voor zorgen dat de robot normaal naar het alles-in-één station terugkeert: 

    • Controleer of de robot niet is geblokkeerd; open alle deuren op de route en verwijder eventuele obstakels in de buurt van het station. 
    • Controleer of het station is aangesloten op de stroom. Als dit niet het geval is, kan uw robot het station niet vinden. 
    • Controleer of u virtuele muren, verboden zones of zones die niet gestofzuigd of gedweild hoeven te worden te dicht bij het station hebt gemaakt of op de terugweg van de robot naar het station. 
    • Plaats het station niet in fel zonlicht, in de buurt van trappen of onder meubels. Hierdoor wordt het infraroodsignaal geblokkeerd dat de robot helpt terug te keren naar het station. 
    • Installeer het laadstation op een locatie met goede Wi-Fi. 
    • Controleer of u voldoende ruimte hebt vrijgemaakt aan de zijkanten en de voorkant van het station. Een gebied van 0,5 m aan beide zijden en 1 m voor het station moet vrij worden gehouden. 
    • Plaats het station op een harde vloer, niet op zachte vloeren zoals tapijten of vloerkleden. 
    • Het station moet op een vlakke ondergrond tegen een muur staan. 
    • Controleer of het wiel slipt. Gebruik een droge doek om het wiel af te vegen en tegelijkertijd eventueel water op de bak en op de grond te verwijderen.  
    • Controleer of er iets klem zit bij het voorste zwenkwiel of de hoofdwielen, zoals haren, zand, enz. Verwijder obstakels van de wielen, draai de wielen om te zien of ze normaal kunnen draaien en trek het voorwiel naar buiten om obstakels te verwijderen.  
    • Controleer of de sensoren op de robot en/of het station vuil zijn. Maak alle sensoren van de robot en het station schoon met een droge doek. 

    Neem contact met ons op als bovenstaande suggesties het probleem niet verhelpen. 

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.