NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips HomeRun stofzuiger en dweilrobot uit de 9000-serie maakt niet goed schoon

    Gepubliceerd op 21 oktober 2024

    Mijn Philips HomeRun stofzuiger en dweilrobot uit de 9000-serie maakt niet goed schoon

    Xu9000
    1. Controleer of de stofbak vol is en leeg de bak als dat nodig is. 
    2. Maak het wasbare filter in de stofbak schoon en zorg ervoor dat het goed in de stofbak is geplaatst.  Opmerking: Zet de onderdelen niet weer in elkaar als deze nat zijn. 
    3. Controleer of er obstakels vastzitten in de roterende dweil. Maak de reinigingsmodule los, verwijder de roterende dweil en verwijder eventuele obstakels. 
    4. Controleer of er voorwerpen vastzitten in de borstels en zorg ervoor dat de borstel en zijborstel schoon zijn en vrij van haar en ander vuil.  
    5. Controleer of de roterende dweil moet worden vervangen. Als de dweil te versleten is om efficiënt te kunnen schoonmaken, moet deze worden vervangen. U kunt een nieuwe roterende dweil kopen via de app (Settings > Maintenance > replacement mop pack XV1491) (Instellingen > Onderhoud > vervangende dweilset XV1491) of via de website van Philips. 

    Bekijk de video van uw robotmodel voor stapsgewijze onderhoudsinstructies.

    Play Pause
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.