Om de robot te koppelen met de Philips HomeRun-app, zet u de robot terug in Wi-Fi-installatiemodus door de knoppen return en start/stop tegelijkertijd 3 seconden ingedrukt te houden tot u het witte scanlampje op de robot ziet. Volg daarna de instructies op het scherm. Als het koppelen mislukt, volgt u de onderstaande stappen om het probleem op te lossen:
- Sluit de HomeRun-app af.
- Controleer de Wi-Fi-verbinding van uw smartphone. Als het netwerk traag is, schakelt u de router uit en weer in.
- Plaats het alles-in-één station van de robot op een locatie met goede Wi-Fi-dekking. Plaats het station dichter bij de router voor een sterker Wi-Fi-signaal.
- Controleer of u het juiste model hebt geselecteerd.
- Controleer uw Wi-Fi-wachtwoord. Controleer of u het juiste wachtwoord voor het Wi-Fi-thuisnetwerk in de app hebt ingevoerd.
- Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de Philips HomeRun-app gebruikt. Ga hiervoor naar de App Store en controleer of er een update beschikbaar is.
- Controleer of de robot in de Wi-Fi-installatiemodus staat. Voor een geslaagde koppeling met de app moet de robot in de Wi-Fi-installatiemodus staan.
- Houd de knoppen start/stop en return tegelijkertijd drie seconden ingedrukt. De lampjes op de robot knipperen wit om aan te geven dat de robot in de Wi-Fi-installatiemodus staat.
Opmerking:
U kunt zien dat de Wi-Fi-koppeling is mislukt als het lampje op de robot oranje knippert.
Neem contact met ons op het bovenstaande het probleem niet oplost.
Bekijk onze video's hieronder voor stapsgewijze instructies om de robot met de app te verbinden (afhankelijk van uw model).