NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips HomeRun stofzuiger-dweilrobot uit de 9000-serie maakt geen verbinding met de Philips HomeRun-app

    Gepubliceerd op 21 oktober 2024

    Kan de Philips HomeRun-robot uit de 9000-serie geen verbinding met de Philips HomeRun-app maken, lees dan het onderstaande artikel om mogelijke oorzaken en oplossingen te vinden.

    Xu9000

    Om de robot te koppelen met de Philips HomeRun-app, zet u de robot terug in Wi-Fi-installatiemodus door de knoppen return en start/stop tegelijkertijd 3 seconden ingedrukt te houden tot u het witte scanlampje op de robot ziet. Volg daarna de instructies op het scherm. Als het koppelen mislukt, volgt u de onderstaande stappen om het probleem op te lossen: 

    • Sluit de HomeRun-app af. 
    • Controleer de Wi-Fi-verbinding van uw smartphone. Als het netwerk traag is, schakelt u de router uit en weer in. 
    • Plaats het alles-in-één station van de robot op een locatie met goede Wi-Fi-dekking. Plaats het station dichter bij de router voor een sterker Wi-Fi-signaal. 
    • Controleer of u het juiste model hebt geselecteerd. 
    • Controleer uw Wi-Fi-wachtwoord. Controleer of u het juiste wachtwoord voor het Wi-Fi-thuisnetwerk in de app hebt ingevoerd. 
    • Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de Philips HomeRun-app gebruikt. Ga hiervoor naar de App Store en controleer of er een update beschikbaar is. 
    • Controleer of de robot in de Wi-Fi-installatiemodus staat. Voor een geslaagde koppeling met de app moet de robot in de Wi-Fi-installatiemodus staan. 
    • Houd de knoppen start/stop en return tegelijkertijd drie seconden ingedrukt. De lampjes op de robot knipperen wit om aan te geven dat de robot in de Wi-Fi-installatiemodus staat. 

    Opmerking:

    U kunt zien dat de Wi-Fi-koppeling is mislukt als het lampje op de robot oranje knippert. 

    Neem contact met ons op het bovenstaande het probleem niet oplost. 
     

    Bekijk onze video's hieronder voor stapsgewijze instructies om de robot met de app te verbinden (afhankelijk van uw model). 

    Kinderslot Xu9000
    Play Pause
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.