• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    De Philips Airfryer kan niet worden ingeschakeld

    Als uw Philips Airfryer niet aan gaat, lees dan onderstaand advies om dit probleem op te lossen.

    Er is geen tijd ingesteld of er is een te korte bereidingstijd ingesteld (analoge Airfryer)

    • Stel de analoge timer in op de gewenste bereidingstijd. 
    • Als de gewenste bereidingstijd minder dan 10 minuten is, draait u de timer naar ongeveer 15 minuten en draait u deze vervolgens terug naar de gewenste kortere bereidingstijd.
    Play Pause

    De lade is niet volledig gesloten

    Zorg ervoor dat de lade volledig is gesloten. Als de lade niet volledig is gesloten, wordt de pandetectieschakelaar niet gedeactiveerd en begint het apparaat daarom niet met opwarmen.

    Te veel apparaten zijn aangesloten op hetzelfde stopcontact

    Als er te veel apparaten zijn aangesloten op hetzelfde stopcontact, werkt uw Philips Airfryer mogelijk niet. Haal de stekkers van de andere apparaten uit het stopcontact, of gebruik een ander stopcontact.

    De stekker zit niet goed in het stopcontact

    Zorg er altijd voor dat de stekker van de Airfryer goed in het stopcontact zit. Bij analoge apparaten kan het zijn dat de timer tikt, maar het apparaat niet opwarmt. Als dit het geval is, controleer dan of de stekker van uw Airfryer goed in het stopcontact zit.

    Neem contact op met ons Consumer Care-team als de bovenstaande oplossingen het probleem niet verhelpen.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.