NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips HomeID-app is afgesloten of gecrasht

    Gepubliceerd op 20 februari 2024
    Als u merkt dat de HomeID-app regelmatig crasht, probeer dan de volgende opties één voor één uit: 
    1. Sluit en start de HomeID-app opnieuw. 
    2. Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de HomeID-app hebt geïnstalleerd. Controleer op updates in de App Store. 
    3. Start uw telefoon opnieuw op.
    4. Maak de cache van uw telefoon leeg ([Instellingen] (Settings) / HomeID / [Cache leegmaken] (Empty Cache))
    5. Als laatste optie kunt u de HomeID-app verwijderen en opnieuw installeren
    Als niets van het bovenstaande werkt, neem dan contact op met uw plaatselijke Philips Consumer Care Centre.
     
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.