1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Moet ik mijn Philips-luchtzuiveraar of -bevochtiger resetten na het vervangen van een filter?

    Bijgewerkt op 2022-05-23

    Uw Philips-luchtzuiveraar of -bevochtiger moet opnieuw worden ingesteld na elke vervanging van het filter. Dit wordt gedaan om het telsysteem voor de nieuwe filter(s) te activeren.

    Bovendien is uw luchtzuiveraar/-bevochtiger uitgerust met een waarschuwingssignaal voor het vervangen van het filter. Het waarschuwt u wanneer het filter moet worden gereinigd (alleen voorfilter) en vervangen.

    Als u de luchtzuiveraar of bevochtiger niet reset na het vervangen van een filter, blijft het apparaat een waarschuwing geven dat u het filter moet vervangen.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: AC1711/10 , AC2936/13 , HU2718/10 , HU2716/10 , AC2939/10 , HU3918/10 , AC3033/10 , AC4236/10 , AC4550/10 , HU4810/10 , AC1214/10 , AC3829/10 , AC3259/10 , AC5659/10 , HU4811/60 , DE5205/10 , HU4813/10 , HU4811/10 , AC2889/10 , AC3036/10 , AC1215/10 , HU5931/11 , AC2887/10 , AC2882/10 , AC3256/10 , HU5930/10 , AC4012/10 , HU4803/01 , AC4072/11 , AC4080/10 , HU4706/11 , HU4801/01 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.