NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De Philips-robotgrasmaaier werkt plotseling niet meer

    Gepubliceerd op 13 november 2024

    Als de Philips-robotgrasmaaier plotseling stopt met maaien, kunt u op de knop ‘start’ op het apparaat drukken. Als het apparaat nog steeds niet start, vindt u hieronder mogelijke oorzaken en oplossingen.

    Controleer of de wielen of messenschijf worden geblokkeerd door een vreemd voorwerp. Maak de wielen schoon en verwijder en reinig de messenschijf (wees zeer voorzichtig bij het reinigen van de messen).

    Zorg ervoor dat de begrenzingsdraad is aangesloten en niet is losgekomen van het oplaadstation.

    Plaats het oplaadstation op een open locatie zonder obstakels in de buurt van de plek waar de grasmaaier zal worden gebruikt.

    Controleer of het netsnoer goed is aangesloten op de oplader en of de oplader is aangesloten op een werkend stopcontact. Probeer indien mogelijk een ander stopcontact.

    De grasmaaier en het oplaadstation hebben twee verschillende signaalkanalen, S1 en S2. Beide moeten hetzelfde zijn om het apparaat te laten werken. Het signaalkanaal van de grasmaaier en het oplaadstation kan worden gewijzigd via de app en de knoppen op elk apparaat (zie onderstaande afbeelding).

    Kanaal S1 en S2
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.