NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De Philips-alles-in-één-strijkoplossing warmt niet meer op

    Gepubliceerd op 13 november 2024
    Als de Philips-alles-in-één-strijkoplossing niet meer opwarmt, kan dit verschillende oorzaken hebben. Hieronder vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen.
     
    De LED van de aan-uitknop knippert. Dit geeft aan dat het apparaat in de modus voor automatische uitschakeling staat. Druk eenmaal op de aan-uitknop om het opwarmproces te starten (dit duurt ongeveer 90 seconden).
     
    De bedenkttijd voor ontkalken is verstreken. De opwarm- en stoomfuncties zijn uitgeschakeld om het strijkijzer te beschermen tegen kalk. Voltooi het ontkalkingsproces om de opwarm- en stoomfuncties te herstellen.
     
    Raadpleeg de gebruiksaanwijzing om te ontkalken met het Smart Calc Clean-systeem.
     
    Als dit het geval is, is er mogelijk een intern elektrisch probleem met het strijkijzer. Neem contact met ons op voor verdere ondersteuning.
     
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.