De Philips-alles-in-één-strijkoplossing warmt niet meer op
Gepubliceerd op 13 november 2024
Als de Philips-alles-in-één-strijkoplossing niet meer opwarmt, kan dit verschillende oorzaken hebben. Hieronder vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen.
De LED van de aan-uitknop knippert. Dit geeft aan dat het apparaat in de modus voor automatische uitschakeling staat. Druk eenmaal op de aan-uitknop om het opwarmproces te starten (dit duurt ongeveer 90 seconden).
De bedenkttijd voor ontkalken is verstreken. De opwarm- en stoomfuncties zijn uitgeschakeld om het strijkijzer te beschermen tegen kalk. Voltooi het ontkalkingsproces om de opwarm- en stoomfuncties te herstellen. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing om te ontkalken met het Smart Calc Clean-systeem.
Als dit het geval is, is er mogelijk een intern elektrisch probleem met het strijkijzer. Neem contact met ons op voor verdere ondersteuning.