NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De Philips-alles-in-één-strijkoplossing warmt niet meer op

    Gepubliceerd op 13 november 2024
    Als de Philips-alles-in-één-strijkoplossing niet meer opwarmt, kan dit verschillende oorzaken hebben. Hieronder vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen.
     
    De LED van de aan-uitknop knippert. Dit geeft aan dat het apparaat in de modus voor automatische uitschakeling staat. Druk eenmaal op de aan-uitknop om het opwarmproces te starten (dit duurt ongeveer 90 seconden).
     
    De bedenkttijd voor ontkalken is verstreken. De opwarm- en stoomfuncties zijn uitgeschakeld om het strijkijzer te beschermen tegen kalk. Voltooi het ontkalkingsproces om de opwarm- en stoomfuncties te herstellen.
     
    Raadpleeg de gebruiksaanwijzing om te ontkalken met het Smart Calc Clean-systeem.
     
    Als dit het geval is, is er mogelijk een intern elektrisch probleem met het strijkijzer. Neem contact met ons op voor verdere ondersteuning.
     
    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.