NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Er zit water onder de voet van mijn Philips-stoomgenerator

    Gepubliceerd op 20 juli 2023
    Als het oppervlak onder de voet van uw Philips-stoomgenerator nat wordt of als er stoom en/of water onder de EASY DECALC-knop vandaan komt, vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen in ons artikel hieronder. 
    Schakel het apparaat uit en wacht 2 uur tot het is afgekoeld. Draai de knop los en weer vast om zeker te weten dat deze goed vast zit.
    Easdy decalc-knop

    Als de rubberen afdichtring versleten is, kan er water en/of stoom uit de EASY DECALC-knop lekken. Neem contact met ons op voor meer informatie over het vervangen van de EASY DECALC-knop. 

    Hebben de bovenstaande stappen geholpen? Neem anders contact met ons op voor verdere hulp. 

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.