NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips 3-in-1-luchtzuiveraar geeft code E6 weer en werkt niet meer

    Gepubliceerd op 25 oktober 2022
    Als uw Philips 3-in-1 luchtzuiveraar niet meer werkt nadat code E6 is weergegeven, vindt u hieronder mogelijke oorzaken en oplossingen.
    De Philips 3-in-1 luchtzuiveraar is uitgerust met een oververhittingsbeveiliging. Wanneer de temperatuur van het apparaat te hoog wordt, wordt de oververhittingsbeveiliging geactiveerd (code E6 wordt weergegeven) en stopt het apparaat met werken. Onjuist gebruik kan de oververhittingsbeveiliging in werking stellen. Als dit gebeurt, volgt u de onderstaande stappen om het probleem te ontdekken en op te lossen:
    1. Haal de stekker van de Philips 3-in-1 luchtzuiveraar uit het stopcontact.
    2. Open de achterklep en controleer of de filterverpakking is verwijderd. Als dit niet het geval is, verwijdert u de filterverpakking volledig, plaatst u het filter terug en plaatst u de achterklep terug (zie onderstaande afbeelding).
    3. Controleer of de luchtinlaat of luchtuitlaat geblokkeerd is of niet. Als dat het geval is, verwijder dan eventuele obstakels.
    4. Wacht 1 minuut, steek de stekker van het apparaat weer in het stopcontact en schakel het apparaat in.


    Als met deze oplossingen het probleem niet is opgelost, kun je contact met ons opnemen voor meer hulp.
    Verwijder de verpakking
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.