NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De koffie uit het Philips-koffiezetapparaat is niet warm genoeg

    Gepubliceerd op 01 February 2024
    Hieronder vindt u tips voor als de koffie die uit uw Philips-koffiezetapparaat komt niet warm is.
    Als u een glazen kan gebruikt, kunt u de tips hieronder proberen om uw koffie heet te houden:
    • Controleer of de glazen kan goed op de warmhoudplaat staat
    • Controleer of de warmhoudplaat en de bodem van de kan schoon zijn
    • Gebruik dunne koppen. Dunne koppen absorberen minder warmte van de koffie dan dikkere koppen
    • Zorg ervoor dat de grootte van de kop past bij de hoeveelheid koffie. Giet geen kleine hoeveelheid koffie in een grote kop.
    • Als u koffie met verse melk drinkt, verwarm de melk dan voor in de kop in een magnetron.
    • Ontkalk uw koffiezetapparaat regelmatig.
    Als u een geïsoleerde kan gebruikt, kunt u de tips hieronder proberen om uw koffie heet te houden:
    • Verwarm de kan voor door deze om te spoelen met warm water voordat u begint met koffiezetten
    • Zet een volle kan koffie
    • Gebruik dunne koppen. Dunne koppen absorberen minder warmte van de koffie dan dikkere koppen
    • Zorg ervoor dat de grootte van de kop past bij de hoeveelheid koffie. Giet geen kleine hoeveelheid koffie in een grote kop.
    • Als u koffie met verse melk drinkt, verwarm de melk dan voor in de kop in een magnetron.
    • Ontkalk uw koffiezetapparaat regelmatig.
    Als u het Philips HD5416-koffiezetapparaat gebruikt, vindt u hieronder tips om dit probleem op te lossen.
    Druk altijd op de aan-uitschakelaar om uw koffiezetapparaat goed uit te schakelen.

    Sluit het ventiel onder het waterreservoir voordat u de stekker van het apparaat uit het stopcontact haalt of het stopcontact uitschakelt. Zo voorkomt u dat er koud water rechtstreeks in het filter loopt wanneer u het apparaat de volgende keer gebruikt.
    Voordat u het waterreservoir vult met het benodigde verse, koude water, moet u altijd eerst op de aan-uitschakelaar drukken om ervoor te zorgen dat het koffiezetapparaat is uitgeschakeld en het ventiel onder het waterreservoir is gesloten.
    Laat uw Philips-koffiezetapparaat na 40 minuten automatisch uitschakelen. Het ventiel onder het waterreservoir wordt gesloten.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.