NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn gewenste ingrediënt staat niet op de lijst van mijn Philips Air Cooker

    Gepubliceerd op 01 maart 2024
    Wanneer u de lijst met ingrediënten voor de eerste keer opent (namelijk voordat u uw Air Cooker hebt verbonden met uw Wi-Fi-netwerk), heeft hij een standaardlijst met ingrediënten.
    De lijst wordt automatisch bijgewerkt zodra u uw Air Cooker koppelt met uw slimme apparaat.

     
    Volg het Wi-Fi-installatieproces door op uw apparaat naar Tools (Extra) -> Settings (Instellingen) -> WiFi Setup (Wi-Fi-instellingen) te gaan en de instructies op het apparaat en in de HomeID-app te volgen. Zodra dit is gebeurd, wordt uw lijst met ingrediënten automatisch bijgewerkt met de ingrediënten die zijn bedoeld voor uw land van herkomst.

    Opmerking
    Van tijd tot tijd wordt de lijst met ingrediënten automatisch bijgewerkt. Hiervoor moet uw Air Cooker zijn verbonden met uw eigen Wi-Fi-netwerk.

     
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.