NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn L'OR Barista-melkopschuimer schuimt niet goed

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Het kan gebeuren dat het melkschuim van uw L'OR Barista-melkopschuimer niet aan uw verwachtingen voldoet. De melkopschuimer laat na het opschuimen altijd wat melk achter. Probeer deze mogelijke oorzaken en oplossingen als dit niet het geval is.

    Controleer of de metalen garde aan de staaf is bevestigd. Het is niet mogelijk om zonder de metalen garde melkschuim te maken.

    De metalen garde bevestigen

    Vul de melkkan altijd boven de minimum-indicator om ervoor te zorgen dat u geweldig melkschuim krijgt. De minimum-indicator bevindt zich aan de binnenkant van de kan.

    Verschillende soorten en merken melk kunnen van invloed zijn op de kwaliteit van het melkschuim. Wij raden u aan om halfvolle koemelk te gebruiken op koelkasttemperatuur voor de beste opschuimresultaten.

    Om zeker te zijn van een geweldig melkschuim, raden we u aan om alle onderdelen regelmatig uit elkaar te halen en schoon te maken, vooral de metalen garde. Volg hiervoor de onderstaande stappen:

    1. Haal de metalen garde, de staaf en het deksel van elkaar los
    2. Spoel de melkkan onder de kraan met warm water schoon
    3. Spoel de metalen garde, de staaf en het deksel onder de kraan met warm water schoon of reinig alle onderdelen in de vaatwasmachine
    4. Veeg de voet indien nodig met een vochtige doek schoon

    U kunt de onderstaande afbeelding gebruiken om te zien hoe u de melkopschuimer moet schoonmaken.

    De onderdelen van de L'OR-melkopschuimer schoonmaken

    De aan-uitknop knippert om aan te geven dat de L'OR-melkopschuimer eerst moet afkoelen voordat u deze weer kunt gebruiken. Zorg ervoor dat u de melkopschuimer een paar minuten laat afkoelen.

    Tip: U kunt de melkkan spoelen met koud water om deze sneller te laten afkoelen.

    Als geen van deze oplossingen het probleem verhelpt of als de aan-uitknop blijft knipperen, kunt u met ons contact opnemen voor verdere assistentie.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.