NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn L'OR Barista-koffiezetapparaat maakt een hard geluid tijdens het koffiezetten

    Gepubliceerd op 5 mei 2025

    Als uw L'OR Barista-koffiemachine meer geluid maakt dan normaal, raadpleegt u deze mogelijke oorzaken en oplossingen om dit te verhelpen.

    Controleer of het waterreservoir goed in de koffiemachine is geplaatst.

    Uw L'OR Barista produceert een harder zoemend geluid wanneer er geen water meer in het waterreservoir zit. Vul het waterreservoir met vers kraanwater.

    Wanneer er geen water in de interne leiding zit maakt het apparaat een zoemend geluid. Wanneer er water uit het apparaat komt, produceert het apparaat minder luide zoemende geluiden. Het kan zijn dat er lucht in de waterleidingen vastzit. U kunt dit als volgt oplossen: 
    1. Schakel de machine in.
    2. Verwijder de capsule uit het capsulevakje
    3. Druk op de lungo-knop om de interne waterleiding te vullen met water

    Als u klaar bent plaatst u een capsule en probeert u het opnieuw.

    De L'OR Barista is ontworpen voor L'OR-capsules. Andere capsules veroorzaken mogelijk een verschil in geluid. Dit heeft geen invloed op het koffiezetapparaat.

    De interne leidingen kunnen verstopt raken door kalkaanslag, waardoor het geluid dat uw koffiezetapparaat tijdens het koffiezetten maakt harder kan worden. Ontkalk uw koffiezetapparaat regelmatig om dit te voorkomen.

    L'OR Barista Absolu
    Het is tijd om uw machine te ontkalken wanneer het ontkalkingslampje gaat branden.

    L'OR Barista Sublime en L'OR Barista Original
    Als de lungo- en ristrettoknoppen beginnen te knipperen na het koffiezetten, is het tijd om uw machine te ontkalken. De knop voor lungo en ristretto begint te knipperen na het koffiezetten om aan te geven dat het tijd is om uw apparaat te ontkalken.

    Instructies voor ontkalken vindt u in de Snelstartgids die is meegeleverd met uw L'OR Barista-koffiezetapparaat. 

     

    Is het probleem hiermee niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.