NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips HomeID-app is afgesloten of gecrasht

    Gepubliceerd op 20 februari 2024
    Als u merkt dat de HomeID-app regelmatig crasht, probeer dan de volgende opties één voor één uit: 
    1. Sluit en start de HomeID-app opnieuw. 
    2. Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de HomeID-app hebt geïnstalleerd. Controleer op updates in de App Store. 
    3. Start uw telefoon opnieuw op.
    4. Maak de cache van uw telefoon leeg ([Instellingen] (Settings) / HomeID / [Cache leegmaken] (Empty Cache))
    5. Als laatste optie kunt u de HomeID-app verwijderen en opnieuw installeren
    Als niets van het bovenstaande werkt, neem dan contact op met uw plaatselijke Philips Consumer Care Centre.
     
    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.