NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-luchtzuiveraar gaat onverwacht uit

    Gepubliceerd op 07 March 2024
    Als uw Philips-luchtzuiveraar plotseling wordt uitgeschakeld, is er mogelijk een eenvoudige oplossing. Lees hier hoe u het probleem zelf kunt oplossen.
    Wanneer de stroom weer wordt ingeschakeld (bijvoorbeeld na een stroomstoring), herstart uw Philips-luchtzuiveraar automatisch in de vorige modus.
    Als uw Philips-luchtzuiveraar wordt geleverd met de optie om deze vooraf in te stellen om automatisch uit te schakelen, zoals een timer op apparaten of een programma in de app, dan is deze optie mogelijk ingesteld en heeft dit ervoor gezorgd dat de zuiveraar werd uitgeschakeld. Controleer de instellingen van de timer van het apparaat of het programma in de app.
    Als uw Philips-luchtzuiveraar langer dan twee weken een waarschuwingssignaal toont om de filters te vervangen en het filter is niet vervangen, wordt de luchtzuiveraar vergrendeld en afgesloten. 

    Als dit het geval is, vervang dan het filter.
    Sommige modellen van luchtzuiveraars zijn ontworpen om uit te schakelen wanneer de achterklep open is. 
    Als de achterklep open is, sluit hem dan en zorg ervoor dat deze goed gesloten is. Uw luchtzuiveraar zou nu weer moeten werken.


    Neem contact met ons op als het bovenstaande het probleem niet verholpen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.