NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-koffiezetapparaat werkt niet/gaat niet aan

    Bijgewerkt op 15 September 2022
    Als uw Philips-koffiezetapparaat niet werkt of niet aan gaat, bekijkt u onderstaande oplossingen. 

    Controleer het stopcontact

    Zorg dat de stekker van uw koffiezetapparaat goed in een werkend stopcontact zit. Als het nog steeds niet werkt, probeer dan een ander stopcontact. 

     

    Zet de schakelaar aan

    Bij sommige Philips-koffiezetapparaten zit er een schakelaar aan de achterkant van het apparaat. Zorg dat de schakelaar is ingeschakeld voordat u op de startknop drukt. 
     
    Het Philips-koffiezetapparaat inschakelen
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.