NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-koffiezetapparaat gaat automatisch uit

    Gepubliceerd op 21 July 2023
    Als uw Philips-koffiezetapparaat automatisch uit gaat, raadpleegt u onderstaande uitleg en oplossing voor dit probleem. 

    Uw Philips-koffiezetapparaat gaat 30 minuten na het koffiezetten automatisch uit. Dit gebeurt met het oog op energiebesparing en veiligheid. 

    Dit is volgens de EU-regelgeving, die van toepassing is op alle koffiezetapparaten die in de EU worden verkocht.

    Als u wilt dat uw koffie langer warm wordt gehouden, heeft Philips koffiezetapparaten met een thermische kan.

    Voor sommige modellen, zoals Philips Intense-koffiezetapparaten of Philips Grind & Brew-koffiezetapparaten, kunt u de automatische timer herprogrammeren met een maximum van twee uur. Raadpleeg hiervoor de gebruikershandleiding. 

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.