NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-luchtzuiveraar verwijdert geuren niet goed

    Gepubliceerd op 27 February 2023

    Als uw Philips luchtzuiveraar geen onaangename geuren wegneemt zoals verwacht, kunnen daar verschillende redenen voor zijn. U leest hier hoe wij u kunnen helpen.

    De luchtkwaliteit in de kamer is erg slecht

    Als u het apparaat gebruikt in een kamer met een zeer slechte luchtkwaliteit, doe dan de ramen open om de luchtcirculatie te verbeteren.

    De kamer is te groot

    Uw Philips-luchtzuiveraar mag niet worden gebruikt in een ruimte die groter is dan aanbevolen. Als dit het geval is, zijn de prestaties niet optimaal en worden sommige geuren mogelijk niet goed verwijderd.

    De aanbevolen oppervlakte is afhankelijk van het specifieke model van uw luchtzuiveraar. Zie de onderstaande tabel voor meer informatie of bekijk de gebruikershandleiding van de luchtzuiveraar:

     
    Model luchtzuiveraar Maximale kameroppervlak
    AC0819
    AC0820
    22 m2
    AC325647 m2
    AC121532 m2
    AC121731 m2
    AC288739 m2



     

    Het filter heeft het einde van de levensduur bereikt

    De levensduur van het filter is niet vast. Deze is afhankelijk van de luchtkwaliteit.

    U kunt het filter een paar uur in de zon plaatsen om de geuren te verwijderen. Als dit niet helpt, moet u het filter vervangen. 
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.