NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-groomer, -trimmer of -tondeuse laadt niet op

    Gepubliceerd op 27 juni 2025

    Als de Philips-groomer, -baardtrimmer of -tondeuse niet wordt opgeladen, kunnen de onderstaande tips voor probleemoplossing u wellicht helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende. 

    Controleer het stopcontact waarop u de oplader hebt aangesloten om te zien of het stopcontact werkt. U kunt ook proberen een ander apparaat aan te sluiten om te controleren of het stopcontact werkt. 

    Zorg ervoor dat u de originele Philips-oplader of USB-kabel gebruikt die bij het product is geleverd.

    Als u de originele oplader niet meer hebt of als de oplader beschadigd is, kunt u hier een vervangende oplader vinden of contact opnemen met Philips Consumer Care.
     

    Oefen lichte druk uit om ervoor te zorgen dat de stekker aan het uiteinde van de oplaadkabel volledig in het product zit. De oplader mag niet met kracht worden ingedrukt, maar kan enigszins stroef zijn (vooral wanneer het product nieuw is).

    Als u een oplader gebruikt, zorg er dan voor dat het product goed op de oplader is geplaatst. Als uw product wordt opgeladen wanneer het rechtstreeks op de oplaadkabel is aangesloten, maar niet wanneer het op de oplader staat, is er mogelijk een probleem met de oplader.

    Als er een USB-oplaadkabel bij uw Philips-product is geleverd, is het belangrijk dat u een geschikte voedingsbron gebruikt om het apparaat op te laden. Philips raadt het gebruik van een USB-wandadapter aan met een uitgangsspanning van 5 V en een uitgangsvermogen van 1 A of hoger.

    Als het USB-oplaadapparaat niet oplaadt, probeer dan een andere voedingsbron, zoals een andere wandadapter of een USB-poort op een laptop of computer.

    Als uw Philips-verzorgingsproduct niet wordt ingeschakeld nadat u het hebt aangesloten op de oplader, heeft het probleem mogelijk geen betrekking op het opladen.

    Na verloop van tijd kunnen producten verstopt raken met haar en vuil, waardoor ze niet meer kunnen worden ingeschakeld. Hoewel dit kan worden geïnterpreteerd als een niet-opgeladen batterij, is het reinigen van het product dan de oplossing.

    Maak het product grondig schoon volgens de instructies in de gebruikershandleiding (die u online kunt vinden door hier naar het modelnummer te zoeken) voordat u het apparaat weer inschakelt.

    Als u de bovenstaande stappen hebt gevolgd en nog steeds problemen ondervindt met het product, neem dan contact met ons op voor ondersteuning.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.