Als de Philips Head Pro niet oplaadt, kunnen de onderstaande tips u wellicht helpen een oplossing te vinden.
Wij raden u aan de stappen in onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende.
Mijn Philips Head Pro laadt niet op
1. Het elektrische stopcontact werkt niet.
Controleer het stopcontact waarop u de oplader hebt aangesloten om te zien of het stopcontact werkt. U kunt ook proberen een ander apparaat aan te sluiten om te controleren of het stopcontact werkt.
2. Een andere oplader gebruiken.
Zorg ervoor dat u de originele Philips-oplader en oplaadkabel of USB-kabel gebruikt die wordt aanbevolen of die bij uw Head Pro is geleverd.
Controleer ook of de vorm van de oplaadstekker volledig in het apparaat past. Forceer de stekker niet, omdat het apparaat hierdoor beschadigd kan raken.
Als u de originele oplader, kabel of USB-kabel niet meer hebt, kunt u een nieuwe kopen bij onze onlineshop. Als uw product wordt geleverd met een USB-kabel, raden we u aan de USB-kabel aan te sluiten op een IPX-4 USB-wandadapter. Als u geen IPX4-adapter hebt, kunt u deze kopen in de onlineshop voor onderdelen en accessoires van Philips of door contact op te nemen met de klantenservice.
Laad uw apparaat veilig op in droge omstandigheden met behulp van de originele onbeschadigde kabel. Laat het product niet onbeheerd achter en haal de stekker uit het stopcontact na het opladen.
3. De Head Pro is vuil.
Uw Head Pro moet regelmatig worden schoongemaakt om goed te functioneren. Haar of vuil kan vast komen te zitten in het apparaat en de prestaties beïnvloeden.
Raadpleeg de veelgestelde vragen voor tips over grondige reiniging en onderhoud op de lange termijn: "Hoe maak ik mijn Philips Head Pro schoon?"
Hebt u nog steeds problemen met uw Head Pro?
Als geen van deze tips helpt, is de Head Pro mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie of vervanging voor het product aan te vragen.