0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Head Pro laadt niet op

    Gepubliceerd op 13 augustus 2025

    Als de Philips Head Pro niet oplaadt, kunnen de onderstaande tips u wellicht helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende. 

    1. Het elektrische stopcontact werkt niet.

    Controleer het stopcontact waarop u de oplader hebt aangesloten om te zien of het stopcontact werkt. U kunt ook proberen een ander apparaat aan te sluiten om te controleren of het stopcontact werkt. 

    2. Een andere oplader gebruiken.

    Zorg ervoor dat u de originele Philips-oplader en oplaadkabel of USB-kabel gebruikt die wordt aanbevolen of die bij uw Head Pro is geleverd.

    Controleer ook of de vorm van de oplaadstekker volledig in het apparaat past. Forceer de stekker niet, omdat het apparaat hierdoor beschadigd kan raken.
    Als u de originele oplader, kabel of USB-kabel niet meer hebt, kunt u een nieuwe kopen bij onze onlineshop. Als uw product wordt geleverd met een USB-kabel, raden we u aan de USB-kabel aan te sluiten op een IPX-4 USB-wandadapter. Als u geen IPX4-adapter hebt, kunt u deze kopen in de onlineshop voor onderdelen en accessoires van Philips of door contact op te nemen met de klantenservice.
    Laad uw apparaat veilig op in droge omstandigheden met behulp van de originele onbeschadigde kabel. Laat het product niet onbeheerd achter en haal de stekker uit het stopcontact na het opladen.

    3. De Head Pro is vuil.

    Uw Head Pro moet regelmatig worden schoongemaakt om goed te functioneren. Haar of vuil kan vast komen te zitten in het apparaat en de prestaties beïnvloeden.

    Raadpleeg de veelgestelde vragen voor tips over grondige reiniging en onderhoud op de lange termijn: "Hoe maak ik mijn Philips Head Pro schoon?"

    Hebt u nog steeds problemen met uw Head Pro?

    Als geen van deze tips helpt, is de Head Pro mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie of vervanging voor het product aan te vragen.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: HS5980/15 , HS7980/15 , HS9980/15 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.