Kan ik de batterij van mijn Philips-scheerapparaat vervangen?
Gepubliceerd op 14 mei 2025
We doen er alles aan om de levensduur van onze Philips-scheerapparaten te verbeteren, de impact op het milieu te verminderen en u als gebruiker van Philips-producten een betere ervaring te bieden.
Als uw Philips-scheerapparaat tijdens de garantieperiode niet meer werkt, klikt u hier om een reparatie of vervanging aan te vragen. De gekoppelde pagina helpt u ook te bepalen of uw product onder de garantie valt.
Omdat de meeste Philips-scheerapparaten waterbestendig zijn, raden we aan de problemen met uw scheerapparaat alleen te laten onderzoeken door een erkend servicecentrum. Als u thuis de behuizing van uw scheerapparaat opent, is deze mogelijk niet meer waterdicht, wat kan leiden tot schade of letsel.
Tip: raadpleeg het artikel ‘Mijn Philips-scheerapparaat werkt niet’ voor het oplossen van veel voorkomende problemen die kunnen worden verward met een batterijstoring.
Philips i9000-serie
Als een erkend servicecentrum een probleem met de batterij van de Philips i9000-serie vaststelt, kan de batterij op elk moment tijdens de levensduur van het scheerapparaat door het servicecentrum worden vervangen (ook nadat de garantie is verlopen).
Door op de link te klikken, verlaat u de officiële website van Royal Philips ("Philips"). Alle links naar websites van derden die op deze site kunnen verschijnen, zijn alleen bedoeld voor uw gemak en vertegenwoordigen op geen enkele manier enige aansluiting bij of goedkeuring van de informatie die op die gelinkte websites wordt verstrekt. Philips geeft geen verklaringen of garanties van welke aard dan ook met betrekking tot websites van derden of de daarin opgenomen informatie.