Wij kijken verder dan de technologie en luisteren naar de ervaringen van uw teams en patiënten om inzichten op te doen en hun behoeften te begrijpen. Met onze flexibele service portfolio zijn wij in staat om maatwerk te leveren. Wij bieden u de mogelijkheid om te kiezen voor de dekking van alle kosten die gemoeid zijn met service en onderhoud of we kunnen u in staat stellen om met uw eigen team het onderhoud uit te voeren. Indien gewenst kunnen we u ook ondersteunen met het inzichtelijk maken van het gebruik van uw apparatuur en u te adviseren over het optimaliseren van de inzet van uw apparatuur. We beperken onze dienstverlening niet alleen tot Philips apparatuur. U kunt ook van onze service- en onderhoudsorganisatie gebruik maken voor apparatuur van andere merken
Wij bieden verschillende serviceovereenkomsten om aan te sluiten bij uw prioriteiten en technologieën. Om u flexibiliteit te geven, biedt Philips u serviceondersteuning naar keuze op basis van uw specifieke eisen, waarbij diensten ter plekke of op afstand worden verleend.
"We hadden een strategische partner nodig die volledig zorg zou dragen voor onze apparatuur. De uitgebreide overeenkomst met Philips biedt ons schaalvoordelen en vermindert het risico op systeemuitval." Dr. Ahmet Arslantaş, medisch directeur, OFM Antalya Hospital
"De prestaties van onze systemen zijn cruciaal voor ons. Of het nu gaat om kleinschalig advies of grote technische problemen, onze Philips Customer Service Agreement is cruciaal om de benodigde beschikbaarheid van onze apparatuur te garanderen."
Dr. Jonathan Hack, radioloog
Onze benadering van het concept 'waarde' begint met het enige Philips-servicecontract dat een uptime tot 99% garandeert. U krijgt ruime dekking, tot zeven dagen per week*, snelle respons, snelle levering van onderdelen en prioriteitstoegang tot onze regionale onderdelenmagazijnen.
Als u uw servicebudget optimaal wilt benutten, dan is Philips RightFit Value het ideale servicecontract voor u. Deze basisoplossing is bij uitstek geschikt om de kosten onder controle houden. Het onderhoud wordt door onze servicespecialisten uitgevoerd. Uw systeem blijft hierdoor voldoen aan de gewenste kwaliteitsstandaard.
Indien u op zoek bent naar de juiste balans tussen de support die u nodig hebt en het budget waarover u beschikt, biedt Philips RightFit Select het ideale servicecontract: hoogwaardige ondersteuning van uw apparatuur volgens OEM-normen in combinatie met de uitgebreide ervaring en expertise van onze servicespecialisten. U profiteert van een snelle respons tegen beperkte kosten, zodat u voldoet aan uw budgetdoelstellingen. Dit servicecontract biedt aanvullende systeembescherming met flexibele dekkingsmogelijkheden voor onderdelen, uren en reiskosten.
Ervaar het comfort en de zorgeloze ondersteuning van Philips RightFit Protection – de perfecte manier om uw systemen veilig operationeel te houden. Dit betrouwbare all-in servicecontract biedt onder meer een volledige dekking van onderhoud en onderdelen voor optimale kwaliteit en prestaties van uw apparatuur. Het is mogelijk om strategische onderdelen in de dekking op te nemen om de meest risicovolle onderdelen van uw systemen te beschermen.
Met Philips RightFit Support beschikt u over een servicecontract waarmee uw eigen technici uitgebreid worden ondersteund. Naast veilige toegang tot OEM-onderdelen bieden we technische expertise en onbeperkte 'second response'-dienstverlening om samen een maximale beschikbaarheid van uw systemen te realiseren.
Met RightFit Evolution profiteert u van de nieuwste softwareontwikkelingen en ondersteuning van uw Philips patiëntbewakingssysteem. Onze RightFit Evolution-contracten zijn gebaseerd op uw eisen ten aanzien van functionaliteit, standaardisatie, compatibiliteit en veiligheid, tegen vooraf overeengekomen kosten. Uw apparatuur blijft up-to-date.
Reken op Philips om u te helpen de complexiteit van meerdere OEM's en externe leveranciers te beheersen en hoogwaardige zorg te bieden. Wij kunnen het aanspreekpunt zijn voor al uw behoeften op het gebied van onderdelen en systeemonderhoud, waarbij we u helpen risico's te beheersen en het maximale uit uw apparatuur te halen.
Het beheren van bedrijfsmiddelen en de kosten die daarmee samenhangen, kan een complex, tijdrovend proces zijn. Het team van Philips Customer Services is uw proactieve partner voor uitgebreide service. Dankzij onze geïntegreerde oplossing voor het beheer van uw apparatuurpark, kan apparatuur efficiënter worden gebruikt, en kan besluitvorming beter worden onderbouwd. Onze dienstverlening is van hoge kwaliteit en zijn ontworpen om u tijd en geld te besparen en om u te helpen profiteren van alle voordelen van uw medische apparatuur en technologieën.
Onze uitgebreide ervaring en infrastructuur stellen u in staat om de onzekerheid te beheersen rond de investeringen, middelen en technologie die nodig zijn om essentiële zorgdiensten te leveren – en om het maximale te halen uit uw lopende activiteiten. U kunt op ons vertrouwen, want Philips levert al meer dan honderd jaar hoogwaardige en innovatieve zorgoplossingen. Profiteer van onze expertise en diepgaande kennis van de gehele zorgketen. Vergroot uw bereik met Philips en onze bewezen netwerken van externe partijen. Reken op ons uitgebreide en stabiele netwerk van ca. 7.000 technici met uiteenlopende vaardigheden. Dat netwerk heeft al ruim achttien jaar ervaring met het leveren van leverancier-onafhankelijke, directe diensten die tegemoetkomen aan de unieke behoeften van zorgorganisaties over de hele wereld.
Vertrouw op de ondersteuning van de ervaren service engineers van Philips Healthcare om te zorgen voor een hoge beschikbaarheid van uw systemen en om ongeplande servicekosten onder controle te houden. Onze engineers werken samen met uw biomedische engineers en vormen zo een uitgebreid dienstverleningsteam. U houdt waardevolle kennis in huis, terwijl u toegang krijgt tot onze infrastructuur van trainingscentra en gespecialiseerde serviceteams. Daardoor krijgt uw organisatie de mogelijkheid om processen en werkzaamheden voortdurend te verbeteren.
U kunt erop vertrouwen dat uw essentiële apparatuur en processen in goede handen zijn, in de wetenschap dat onze diensten voldoen aan de meest recente internationale regelgeving en certificeringsvereisten.
Om u te helpen om uitdagingen op zorggebied de baas te blijven, ontvangt u technische ondersteuning en dienstverlening op afstand voor veel beeldvormingssystemen die niet door Philips zijn geleverd en die cruciaal zijn voor uw organisatie. Vertrouw op ons om een systematische, proactieve benadering te implementeren voor het diagnosticeren, verhelpen en oplossen van problemen, om zo de beschikbaarheid van uw apparatuur te vergroten en u waar mogelijk te helpen kostbare reparaties te voorkomen.
De Philips Rightfit serviceportfolio is rondom uw doelstellingen ontworpen. Het voorziet u van de gewenste serviceniveaus afgestemd op uw prioriteiten. U kunt uw service oplossing samenstellen uit de gangbare onderhoudscomponenten en kan deze aanvullen met services op het vlak van gebruikerstrainingen en optimalisatie van de werkprocessen. Met deze portfolio kunnen wij het verschil maken voor u, uw medewerkers en uw patiënten.
Goede scholing is niet langer alleen zorg voor ziekenhuizen, Philips deelt de zorg voor goede scholing. Algemeen bekend is dat regelmatige bijscholing en training bijdraagt tot het op peil houden van het kennis- en bekwaamheidsniveau van medewerkers en past binnen het huidige kwaliteitsdenken.
Effectief beheer van de service-activiteiten voor al uw beeldvormingssystemen en -software is van groot belang, maar vormt ook een uitdaging. Met het Philips Customer Services Portal (CSP) wordt het een stuk eenvoudiger om overzicht te houden over alle onderdelen van uw beeldvormingsapparatuur.
* Alleen beschikbaar in bepaalde landen. Neem contact op met uw Philips-vertegenwoordiger voor meer informatie. * Minimaal een RightFit-contract is hiervoor vereist. Voorwaarden zijn van toepassing. Diensten zijn alleen beschikbaar in bepaalde landen en voor bepaalde producten.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit the Philips USA website.
Ik begrijp het