Customer Service Portal
Man wijst naar het scherm

Philips Customer Services Portal

Altijd en overal toegang

Count on us as your patients count on you

 

Effectief beheer van de service-activiteiten voor al uw beeldvormingssystemen en -software is van groot belang, maar vormt ook een uitdaging. U hebt één oplossing nodig om al uw bedrijfsmiddelen te beheren. Met het Philips Customer Services Portal (CSP) wordt het een stuk eenvoudiger om overzicht te houden over alle onderdelen van uw beeldvormingsapparatuur. Gebruik van het CSP is gratis bij alle Philips-apparatuur.

 

Neem voor meer informatie en ondersteuning contact met ons op. Ga direct naar de portal, indien u over de inloggegevens beschikt.

Ga direct naar de portal, indien u over de inloggegevens beschikt.
 
 

Verzoek om toegang tot Philips Customer Services Portal

Als u het onderstaande verzoek invult dan kan het ondersteuningsteam uw account aanmaken.

* Dit veld is verplicht

*
number one icon

Contactgegevens

*
*
*
*
number two icon

Bedrijfsgegevens

*
*
*
*

[1] Deze informatie is nodig om uw organisatie in onze systemen te identificeren en toegang te geven tot relevante Philips apparatuur in de Portal. Het geïnstalleerde productnummer, inventarisnummer, locatie-ID of technische ID is de referentie op de apparatuur. Deze referentienummers staan in eerder ontvangen klantenservicerapporten of in de documentatie van de apparatuur. Er moet ten minste één nummer/ID per faciliteit worden verstrekt. U kunt ook het veld 'Aanvullende opmerkingen' gebruiken om toegang te vragen tot meerdere faciliteiten, specifieke apparatuurcategorieën enz.

Philips respecteert uw privacy en zal uw persoonlijke gegevens verwerken in overeenstemming met de privacyverklaring van de Portal. Lees de privacyverklaring van de Portal voor meer informatie.

Na het indienen van uw verzoek, ontvangt u een bevestigingsbericht.

Understanding Your Needs Image

Philips begrijpt uw behoeften en speelt daarop in

 

Om echt te begrijpen waar u behoefte aan hebt en om daar zo goed mogelijk op in te spelen, vragen we u regelmatig om advies. Op basis van uw feedback bevat elke volgende CSP-versie nieuwe mogelijkheden om online de beschikbaarheid en productiviteit van uw systemen te coördineren en nog effectiever te beheren.


Door met u samen te werken, helpen we u om u nog sterker in te zetten voor een gezondere toekomst. Reken op ons zoals uw patiënten op u rekenen.

Customer Services 6212 Image

Altijd beschikbaar, altijd paraat

 

 

Het Customer Services Portal is 24 uur per dag en zeven dagen per week beschikbaar – waar u zich ook bevindt – en helpt u om na te gaan welke bedrijfsmiddelen in uw organisatie inzetbaar zijn. Daarnaast kunt u service-verzoeken indienen voor bedrijfsmiddelen die niet inzetbaar zijn. Het portal stelt u in staat om beter onderbouwde beslissingen te nemen over uw medische apparatuur en de bijbehorende diensten, en helpt u om uw bedrijfsresultaten te verbeteren door de werkstromen te stroomlijnen. Het Customer Services Portal is altijd beschikbaar en altijd paraat.

Bekijk de demo

 

 

• Eén oplossing voor het beheer van uw medische apparatuur en software.


• Altijd een gebruiksvriendelijk overzicht om snel de status van uw bedrijfsmiddelen te bepalen op basis van modaliteit, contract en locatie.


• Online nieuwe service-verzoeken aanmaken en de onderhoudsstatus van medische apparatuur bekijken zonder uw werkstroom te onderbreken.

 

Functies en kenmerken

Icon Convenient Access Image

Eenvoudig toegankelijk 

Het Customer Services Portal biedt één oplossing voor het beheer van uw medische apparatuur en software. Vanaf uw CSP-homepage kunt u snel doorklikken naar de bedrijfsmiddelen die u wilt bekijken. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats in één handige, centrale oplossing.

Icon Online Case Creation Image

Online tickets aanmaken en beheren

Met het CSP-platform op cloud-basis kunt u service-verzoeken aanmaken en actuele en oude service-gegevens voor geselecteerde apparatuur bekijken: 24 uur per dag, zeven dagen per week, vanaf uw PC, tablet of smartphone. Nu heeft u met één klik toegang tot ondersteuning, zonder uw werkstroom te onderbreken.

Icon Manage Your Assets Image

Beheer uw bedrijfsmiddelen 

Het Customer Services Portal beschikt over één interface waarmee u al uw bedrijfsmiddelen kunt beheren, en biedt voor elk item een gedetailleerd statusoverzicht. Op die manier kunt u zich blijven richten op wat voor uw organisatie het belangrijkst is – uw patiënten.

Icon View Your Reporting Image

Bekijk uw rapportages

Rapportages en aangepaste overzichten van bedrijfsmiddelen, service-activiteiten en contracten zijn altijd beschikbaar. Met het Customer Services Portal kunt u voor de door u gecontracteerde bedrijfsmiddelen rapportages genereren over de uitvoering en kwaliteit van de door Philips geleverde dienstverlening.

Icon View Your Contract Information Image

Bekijk uw contractgegevens

Met het Customer Services Portal kunt u de contractgegevens van al uw bedrijfsmiddelen op één centrale plek bekijken. Door te klikken op de naam of locatie van een apparaat, kunt u het onderhoudscontract voor dat systeem bekijken.

Preview image

Versie 3.0 nu beschikbaar

Versie 3.0 van het Customer Services Portal is nu beschikbaar en biedt de volgende nieuwe functies en kenmerken:

 

  • Uitgebreidere pagina met contractgegevens;
  • Overzichtsrapportages;
  • Verbeterde zoekfunctionaliteit;
  • Verschillende reparaties en overige verbeteringen aan de gebruikersinterface.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.