0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Wat moet ik doen als mijn OneBlade Club-apparaat kapot gaat of defect is?

    Gepubliceerd op 05 June 2023

    Als uw Philips OneBlade 360 defect is, kunt u een reparatie of vervanging aanvragen via de Philips-website. Als het defect zich voordoet tijdens de abonnementsperiode, is reparatie of vervanging meestal gratis.

    Als het apparaat tijdens de abonnementsperiode verloren raakt, wordt gestolen of beschadigd is door verkeerd gebruik, wordt mogelijk nog steeds de volledige verkoopprijs in rekening gebracht. 

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: QP4530/30 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.