NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De audioflitsteller van mijn Philips Lumea-app werkt niet

    Gepubliceerd op 28 september 2023
    De audioflitsteller telt flitsen via de audio die door uw microfoon wordt verzameld. Als de flitsteller niet goed werkt, volgt u onderstaande stappen om het probleem op te lossen. 
    1. Controleer of uw Lumea-app toegang heeft tot de microfoon van uw mobiele apparaat.
    2. Zorg ervoor dat achtergrondgeluid tot een minimum wordt beperkt. Overmatig achtergrondgeluid wordt door uw microfoon opgepikt en onderbreekt de flitsteller.
    3. Plaats uw mobiele apparaat binnen armlengte van het gebied dat u behandelt, met de microfoon naar de behandeling gericht. Als de microfoon zich te ver weg bevindt, werkt de audioflitsteller niet goed.
    Neem contact met ons op als deze oplossingen niet helpen.
     
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.