0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Kan ik de SkinAI-functie van mijn Philips Lumea-app op meerdere mobiele apparaten gebruiken?

    Gepubliceerd op 28 september 2023
    Ja, u kunt de SkinAI-functies op meerdere mobiele apparaten gebruiken. Stel dat u een nieuw mobiel apparaat krijgt: installeer gewoon de Lumea-app opnieuw en meld u aan bij uw MyPhilips-account. De SkinAI-functies blijven ontgrendeld en beschikbaar. 

    U kunt uw Lumea 9900 echter alleen gebruiken om de SkinAI-functies op één MyPhilips-account te ontgrendelen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.