0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Waarom registreert de lichaamshaaranalyse van de Lumea-app mijn haar niet?

    Gepubliceerd op 28 september 2023
    De lichaamshaaranalyse maakt gebruik van een foto die u vanaf uw mobiele apparaat hebt genomen om de haren op uw huid te detecteren. Als u voorafgaand aan elke Lumea-behandeling foto's maakt, kunt u de voortgang van uw ontharing in de loop van de tijd zien door eerdere resultaten te vergelijken. Als de lichaamshaaranalyse uw haar niet correct registreert, volgt u onderstaande stappen:
    1. Controleer of uw Lumea-app toegang heeft tot de camera van uw mobiele apparaat.
    2. Zorg ervoor dat u de foto maakt met de camera in de richting van het gebied dat u fotografeert.
    3. Zorg ervoor dat het gebied van uw lichaam dat u wilt vastleggen gelijkmatig belicht wordt en er geen schaduwen over vallen.
    4. Er moet zichtbare haargroei zijn. Wacht ongeveer 3-4 dagen na het scheren, zodat de haargroei zichtbaar is op de foto.
    Neem contact met ons op als deze oplossingen niet helpen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.