NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan geen verbinding maken met het apparaat in de Philips Treatment-app.

    Gepubliceerd op 2017-05-19

    Controleer of Bluetooth is ingeschakeld op het smart device / de tablet.
    Zorg ervoor dat het apparaat is uitgeschakeld.
    Activeer de Treatment-app, klik op 'Settings' (Instellingen) en vervolgens op 'Your devices' (Uw apparaten) en controleer of uw apparaat in de lijst staat.
    Als dat niet het geval is, kiest u 'add new PulseRelief' (Voeg nieuwe PulseRelief toe of 'add new BlueTouch' (Voeg nieuwe BlueTouch toe) en schakelt u het apparaat in.
    Let op: bij PulseRelief ervaart u mogelijk problemen met Android 7. Update naar Android 7.1 zodat het apparaat en de app goed werken.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.