Vind jouw antwoorden hier! In onze handige tutorial-video's en veelgestelde vragen, vind je instructies en uitleg over het product, de werking en hoe je hem het best kan gebruiken. En als je hier niet kan vinden waar je op zoek bent, kun je altijd gemakkelijk contact opnemen met ons. Wij bij Philips, zijn altijd bereid om te helpen.
5 stappen voor een gezonde glimlach met Philips Sonicare
Hoe je tanden te poetsen met behulp van de Philips Sonicare app
Hoe je Philips Sonicare tandenborstel schoon te maken
Hoe je Philips Sonicare DiamondClean Smart tandenborstel koppelen aan de Philips Sonicare app
Hoe notificaties aan/uit te zetten in de Philips Sonicare app
Het koppelen van jouw Philips Sonicare DiamondClean Smart aan de Philips Sonicare app is heel eenvoudig. Download de Philips Sonicare app in de Appel App Store of Google Play Store en volg de instructies. Als je moeite hebt met het verbinden via Bluetooth, zijn we hier om te helpen. Klik op de knop hier beneden voor een stap-voor-stap uitleg.
De Philips Sonicare DiamondClean Smart koppelt met de Philips Sonicare app voor een gepersonaliseerde en begeleidende poetservaring. Volg deze stappen om jouw Philips Sonicare DiamondClean Smart aan de Philips Sonicare app te koppelen.
Alleen de Philips Sonicare DiamondClean Smart en Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected kunnen verbinding maken met de Philips Sonicare-app. Je kunt je verbonden Philips Sonicare-tandenborstel identificeren aan de hand van de pictogrammen op het handvat.
Schakel je tandenborstel in door de aan-knop of modusknop in te drukken. Er gaan lampjes op het handvat van de tandenborstel branden. Zo niet, laad je tandenborstel dan minimaal 24 uur op en probeer het daarna opnieuw. Houd je Philips Sonicare-tandenborstel uit de buurt van andere Bluetooth-apparaten. Die kunnen namelijk storend werken op de Bluetooth-verbinding tussen je Philips Sonicare-tandenborstel en de Philips Sonicare-app.
Test de Bluetooth-verbinding van je smartphone. Schakel Bluetooth uit en weer in of probeer verbinding te maken met een ander Bluetooth-apparaat. Als dat werkt, open dan de Philips Sonicare-app en probeer je Philips Sonicare DiamondClean Smart opnieuw te verbinden.
De Philips Sonicare-app is geoptimaliseerd voor Android 4.4.2 en hoger, en iOS 9.1 of hoger. Zorg ervoor dat je besturingssysteem aan deze normen voldoet en dat de software op je smartphone is bijgewerkt. Als je nog steeds connectiviteitsproblemen ondervindt, neem dan contact op met de klantenservice van Philips.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueHX6068/26
HX6074/07
HX6072/07
HX6064/33
You are about to visit a Philips global content page
Continue