0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Wat kan ik doen als een app in een TV van Philips niet werkt?

    Gepubliceerd op 2018-09-20

    Situatie

    ● De app loopt vast of er wordt een foutbericht weergegeven.
    ● Wanneer de app wordt geselecteerd, komt er een zwart scherm tevoorschijn.
    ● Er is een probleem met het afspelen van beeld of geluid terwijl de app wordt gebruikt.

    Checklist

    Zorg ervoor dat:
    ● de software is bijgewerkt
    ● de app wordt geopend vanaf het app-platform van de TV en er geen extern Smart-apparaat wordt gebruikt.
    ● andere apps wel werken
    ● een internetverbinding tot stand is gekomen

    Antwoord

    Volg de onderstaande stappen om de oorzaak van het probleem te achterhalen als het afspelen in de app wordt onderbroken of blijft hangen . Wanneer er een foutmelding wordt weergegeven, gaat u verder met de laatste alinea van het artikel over foutmeldingen hieronder.

    1. Opnieuw

    ● Haal de stekker van de TV uit het stopcontact.
    ● Steek de stekker minimaal twee minuten weer in het stopcontact.
    ● Schakel de televisie in vanuit stand-by met de aan/uitknop.
    ● Controleer of de defecte app weer naar behoren werkt. Zo ja, dan bent u klaar. Als dat niet het geval is, gaat u verder met stap 2 ('Het internetgeheugen wissen').

    2. Het internetgeheugen wissen

    Druk op de 'Home'-knop op de afstandsbediening van de TV en ga naar de Instellingen-taakbalk:
    ● Selecteer Settings > [Wireless and networks] (Draadloos en netwerken) > [Wired of Wi-Fi] (Bekabeld of Wi-Fi) > [Clear Internet Memory] (Internetgeheugen wissen) en druk op OK op de afstandsbediening.
    ● Selecteer [OK] en druk op 'OK' om te bevestigen.
    ● Zet de TV in stand-by. Haal de stekker van de televisie uit het stopcontact en wacht een minuut. Sluit de stekker opnieuw aan en start de TV.
    ● Controleer of de defecte app weer naar behoren werkt. Zo ja, dan bent u klaar. Als dat niet het geval is, gaat u verder met stap 3 ( 'Update de app of installeer deze opnieuw').

    3. Update de app of installeer deze opnieuw

    Ga verder met de volgende stappen om de app opnieuw te installeren/te updaten:

     -Verwijder de app

    Als dat niet het geval is, gaat u verder met stap 3 ( 'Update de app of installeer deze opnieuw'):
    ● Selecteer [Manage apps] (Apps beheren) en druk op 'OK' op de afstandsbediening.
    ● Kies de desbetreffende app uit het app-overzicht en druk op OK.
    ● Selecteer Uninstall en druk op 'OK' op de afstandsbediening om te bevestigen.
    ● Selecteer [OK] en druk op 'OK' om te bevestigen.

    Download/update de app

    Druk op de 'Home'-knop op de afstandsbediening van de TV en ga naar de Apps-taakbalk:
    ● Selecteer de Google Play Store en druk op 'OK' op de afstandsbediening.
    ● Zoeken de net verwijderde app en markeer deze.
    ● Selecteer INSTALL' (INSTALLEREN) of 'UPDATE' (BIJWERKEN)
    ● Druk op de knop 'OK' op de afstandsbediening om het downloaden te starten

    Schakel de functie voor automatisch bijwerken van Google Play Store-apps in

    Druk op de 'Home'-knop op de afstandsbediening van de TV en ga naar de Apps-taakbalk:
    ● Selecteer de Google Play Store en druk op 'OK' op de afstandsbediening.
    ● Gebruik de pijl omlaag om te selecteren: Settings > [Auto-update apps] (Apps automatisch bijwerken) > [Auto-update apps at any time] (Apps op elk moment automatisch bijwerken). Druk op OK op de afstandsbediening om de selectie vast te leggen.
    ● Het automatisch bijwerken is nu geactiveerd.
    ● Controleer of de app weer werkt. Zo ja, dan bent u klaar. Als dat niet het geval is, gaat u verder met stap 4 ('De TV opnieuw installeren').

    4. De televisie opnieuw installeren

    U kunt alle functies van de TV opnieuw installeren door op de afstandsbediening van de televisie op de knop 'Home' te drukken en de volgende opties te selecteren:
    Configuratie > [Algemene instellingen] > [TV opnieuw installeren]

    Alle instellingen en geïnstalleerde kanalen zullen hersteld moeten worden nadat deze optie is gekozen.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: 55OLED803/12 , 65OLED803/12 , 65PUS7803/12 , 75PUS8303/12 , 65PUS8503/12 , 75PUS7803/12 , 65PUS7303/12 , 55PUS7503/12 , 49PUS7803/12 , 55PUS8503/12 , 55PUS8303/12 , 55PUS7803/12 , 49PUS8503/12 , 49PUS8303/12 , 50PUS7303/12 , 43PUS7303/12 , 55PUS7303/12 , 49PUS7503/12 , 65OLED873/12 , 65OLED973/12 , 75PUS7101/12 , 65PUS7601/12 , 40PFS5501/12 , 49PFS5501/12 , 65PUS7101/12 , 32PFS5501/12 , 65PUS6521/12 , 43PUS6401/12 , 43PUS6551/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 55PUS8601/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8700/12 , 65PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFK6500/12 , 32PFK5500/12 , 55PFK5500/12 , 48PFK5500/12 , 40PFK5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUS7600/12 , 55PUK6400/12 , 40PUK6400/12 , 50PUK6400/12 , 65PUK7120/12 , 40PFK6550/12 , 55PUK7150/12 , 55PUK7100/12 , 55PFK6550/12 , 50PFK6550/12 , 49PUK7150/12 , 49PUK7100/12 , 43PUK7100/12 , 40PFK6510/12 , 55PFK6510/12 , 49PUS7909/12 , 65PUS9809/12 , 55PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 65PUS9109/12 , 55PUS9109/12 , 48PFS8109/12 , 55PUS8809/12 , 55PFS8109/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.