0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Kan ik mijn Streamium verbinding laten maken met een bedrijfsnetwerk (LAN)?

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Vraag aan uw netwerkbeheerder of dit op uw lokale netwerk mogelijk is.

    • Waarschijnlijk moet u op de Streamium geavanceerde netwerkopties instellen. Deze kunt u vinden in het menu OPTIONS (Opties).

    • Of PC Link werkt hangt af van de instellingen van de firewall op het netwerk.

    • Ook moet u waarschijnlijk opties voor de proxyserver instellen.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: MX6000I/22S .

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.