0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De datastroom van mijn bestanden stopt soms tijdens streamen van het internet.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Mogelijk biedt uw ISP onvoldoende verwerkingscapaciteit - meestal is voor streamen 128 kb/s vereist. Als dit minder is, leidt dat tot onderbrekingen in de datatoevoer. Probeer dezelfde service op de PC te streamen. Als u dezelfde onderbrekingen ervaart, ligt het probleem ofwel bij uw breedbandprovider of bij de muziekservice-provider.

    • Mogelijk zijn er te veel luisteraars tegelijk bezig op de muziek-/videoservice waar u verbinding mee hebt. Probeer een andere service van een andere provider en kijk of u daar dezelfde onderbrekingen ervaart. Als dat het geval is, ligt het probleem hoogstwaarschijnlijk bij uw breedbandprovider. Als de andere service wel correct afspeelt, was het mogelijk te druk bij de eerste service-provider en had de kwaliteit van het streamen daar onder te leiden.

    • Mogelijk moet u langer op het streamen van een video/afbeelding wachten als op de achtergrond wordt gebufferd.

    • Als u op de PC zonder problemen kunt streamen en alle muziekservices van tijd tot tijd wegvallen, hebt u mogelijk een niet goed aangesloten netwerkkabel tussen de Streamium en de gatewayrouter. De meegeleverde kabel is een CAT 5-netwerkkabel. Als u een CAT 3-kabel (ouder) gebruikt, kan dit problemen geven.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: MX6000I/22S .

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.