0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Waarom herkent de TV mijn USB-apparaat niet?

    Gepubliceerd op 2019-09-10

    OPMERKING: Philips kan niet aansprakelijk worden gesteld als uw apparaat niet wordt ondersteund.

    Volg de onderstaande stappen om te controleren of uw USB-apparaat wordt ondersteund.

    1. Schakel uw TV uit.
    2. Plaats uw USB-apparaat in de USB-aansluiting aan de zijkant van de TV.
    3. Schakel uw TV in en druk op de knop 'MENU' op de afstandsbediening om het TV MENU (TV-MENU) weer te geven.
    4. Het merk van uw USB-apparaat wordt weergegeven in de rij MULTIMEDIA als het wordt herkend door de TV.
    5. Als de naam van het merk eenmaal wordt weergegeven, drukt u op de knop 'OK' om de 3 mappen weer te geven, zoals bijvoorbeeld FOTO, MUZIEK en VIDEO.
    6. Om de inhoud weer te geven, selecteert u de map van uw keuze en drukt u op de knop 'OK' of drukt u op de cursor naar rechts.

    OPMERKING: Als u een mapnaam hebt gemaakt voor uw foto's, muziek of video's op uw USB-apparaat, dan moet u naar de juiste directory gaan om deze te bekijken. Doet u dit niet, dan ziet u alleen de mapnaam en niet de inhoud.

    De volgende bestandsindelingen worden ondersteund.

    • Foto: JPEG
    • Muziek : MP3, MP3 Pro
    • Video: MPEG1, MPEG2

    Alleen FAT/DOS-geformatteerde geheugenkaarten

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.