Wilt u deelnemen aan deze actie? Het enige wat u hoeft te doen is het volgen van de onderstaande stappen.
Let op: Tijdens het inschrijven dien je een foto/scan van het aankoopbewijs te uploaden. Selecteer hiervoor ‘inschrijven’ Houd uw streepjescode en aankoopbewijs alvast bij de hand We streven ernaar de beautyset binnen 4 weken na goedkeuring van uw documenten te verzenden Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan in België in de periode van 2 oktober t/m 3 november 2017. Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 17-11-2017 in ons bezit te zijn.Volg onderstaande stappen om deel te nemen aan de actie:
Koop het product bij een van de deelnemende winkels
Philips Personal Health Wilt u de documenten per post versturen? Volg dan deze stappen:
Postbus 81
3900 Overpelt
België
Bij het per post versturen van de benodigde documenten, wordt de officiële verzenddatum aangegeven door de poststempel. Onvolledige en onvoldoende gefrankeerde inzendingen worden niet geaccepteerd. U dient tevens rekening te houden met een langere verwerkingstijd.
Heeft u nog vragen over deze actie? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00–20.00 en zaterdag van 9.00–18.00: Telefoon: 027 007260 (lokaal tarief)
You are about to visit a Philips global content page
Continue