NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn nieuwe Philips Head Pro kan niet worden ingeschakeld

    Gepubliceerd op 26 augustus 2025

    Als u onlangs een Philips Head Pro hebt aangeschaft en deze niet kunt inschakelen nadat u deze uit de verpakking hebt gehaald, raadpleegt u de onderstaande informatie.

    Voordat uw Head Pro onze fabriek verlaat, hebben we het apparaat in een eenmalige slaapstand gezet. Deze status voorkomt dat uw toestel per ongeluk wordt ingeschakeld tijdens het verpakken of vervoeren.

    Als u het apparaat wilt 'wekken', sluit u het aan op een stopcontact en laat u het minimaal 5 minuten opladen. Hierdoor wordt uw trimmer of scheerapparaat uit de slaapstand gehaald. Vervolgens kunt u het op de gebruikelijke manier gebruiken. 

    Hoewel we u aanraden uw apparaat volledig op te laden (raadpleeg de gebruiksaanwijzing voor specifieke tijden), is het meestal voldoende om uw apparaat 5 minuten of langer op te laden om het uit de slaapstand te halen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.