NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan mijn Philips-luchtbevochtiger niet verbinden met de app

    Gepubliceerd op 23 oktober 2024
    Kunt u de Philips-luchtbevochtiger niet verbinden met de app? In het volgende artikel vindt u meer informatie.
     

    Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de Wi-Fi-verbinding tussen uw apparaat en uw smartphone niet werkt. Volg deze stappen om dit probleem op te lossen:

    1. Zorg ervoor dat uw smartphone is verbonden met een 2,4GHz-Wi-Fi-thuisnetwerk en niet met een 5GHz- of openbaar Wi-Fi-netwerk. Om de koppeling tot stand te brengen, raden we u aan uw mobiele data uit te schakelen voordat u het koppelingsproces start.
    2. Vergeet ook niet de volgende opties op uw smartphone in te schakelen: ‘Location’ (Locatie), ‘Storage’ (Opslag), ‘Bluetooth’ en ‘Local Network’ (Lokaal netwerk).
    3. Controleer of u het juiste Wi-Fi-wachtwoord hebt ingevoerd, aangezien het hoofdlettergevoelig is en een limiet van 63 tekens heeft. Speciale tekens worden niet geaccepteerd, dus gebruik ze niet.
    4. Controleer of de netwerknaam (SSID) van uw Wi-Fi-thuisnetwerk juist is. Vergeet niet dat de netwerknaam hoofdlettergevoelig is.
    5. Als u een VPN op uw smartphone gebruikt, schakel deze dan uit vóór het koppelingsproces.
    6. Als uw router een whitelist heeft die het koppelen hindert, schakel deze dan uit om te kunnen koppelen.
    7. Houd beide apparaten en smartphone binnen 10 meter van de Wi-Fi-router.
    8. Werk de app altijd bij naar de nieuwste versie.
    9. Houd er rekening mee dat andere elektronische apparaten, LED-lichtbronnen of signaalbronnen de Wi-Fi-verbinding kunnen verstoren. Houd het apparaat uit de buurt van dergelijke bronnen en probeer opnieuw te koppelen met Wi-Fi.

    Als de voorgaande stappen het probleem niet oplossen, zoekt u in de app aanvullende informatie over Wi-Fi of neemt u contact met ons op voor verdere ondersteuning.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.