NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips alles-in-één-strijkoplossing produceert geen stoom

    Gepubliceerd op 27 februari 2023
    Als uw Philips alles-in-één-strijkoplossing geen stoom produceert, vindt u hieronder mogelijke oorzaken en oplossingen.
    De eerste keer dat u uw kledingstomer gebruikt, wordt er wellicht niet direct stoom geproduceerd omdat er nog geen water in het systeem zit. U hoeft zich geen zorgen te maken want dit is normaal bij het eerste gebruik. 
      
    Druk de stoomhendel één minuut in. Dit bevordert de watercirculatie en productie van stoom.
    Tijdens het opstarten: Als de aan-uitknop knippert, wacht dan 90 seconden totdat de all-in-one-strijkoplossing is opgewarmd. U kunt daarna op de stoomhendel drukken.  
      
    Tijdens het stomen: Als de aan-uitknop knippert, is de all-in-one-strijkoplossing overgeschakeld naar de automatische uitschakelfunctie. Druk op de aan-uitknop om de alles-in-één-strijkoplossing weer op te laten warmen. Druk op de stoomhendel zodra de stomer is opgewarmd.
    Als het reservoir leeg is, kan uw Philips alles-in-één-strijkoplossing geen stoom produceren. Vul het waterreservoir bij. 
    Uw kledingstomer produceert mogelijk geen stoom omdat het waterreservoir niet goed is geplaatst. Verwijder het waterreservoir en plaats het opnieuw op de juiste manier.
    1. Houd de stoomhendel ingedrukt om te stomen (zie afbeelding A)
    2. Voor continu stomen:
    • Tijdens het opstarten: Activeer de stoom door twee keer op de stoomhendel te tikken (zie afbeelding) 
    • Tijdens het stomen: Na 8-10 minuten gebruik stopt de continue stoom automatisch. Tik twee keer op de stoomhendel om automatisch stomen opnieuw te activeren. Als u de automatische stoomfunctie wilt uitschakelen, tikt u één keer op de stoomhendel (zie afbeelding).


    Hebben de bovenstaande oplossingen het probleem opgelost? Neem anders contact met ons op voor meer assistentie.
    Continue stoom
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.