NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips SatinShave laadt niet op

    Gepubliceerd op 10 May 2023
    Als u problemen ondervindt bij het opladen van uw Philips SatinShave, lees dan de volgende tips om het probleem op te lossen.
     
    Controleer of het stopcontact waarin u de SatinShave oplaadt werkt. Probeer uw SatinShave op te laden in een ander stopcontact om te zien of dit werkt.

    Opmerking: Sommige modellen hebben een verbindingsindicator op de oplader of het handvat, die gaat branden wanneer het apparaat op netspanning is aangesloten. 
     
    Het stekkertje van de oplaadkabel of USB-kabel moet altijd volledig in de oplaadaansluiting aan de onderkant van het apparaat worden ingestoken. Controleer of de vorm van de oplaadstekker volledig in het apparaat past. Forceer de stekker niet, omdat het apparaat hierdoor beschadigd kan raken.
     
    Gebruik altijd de originele oplader en oplaadkabel of USB-kabel van Philips die bij uw SatinShave zijn geleverd. Als u de originele oplader, kabel of USB-kabel niet meer hebt, kunt u een nieuwe kopen bij onze onlineshop. Laad uw apparaat veilig op in droge omstandigheden met behulp van de originele onbeschadigde kabel. Laat het product niet onbeheerd achter en haal de stekker uit het stopcontact na het opladen.  
    Niet alle apparaten hebben een oplaadindicator die aangeeft wanneer de accu bijna leeg is (oranje), wordt opgeladen (knipperend wit) of vol is (continu wit). Voor de meeste apparaten is de normale oplaadtijd 1 tot 10 uur via netspanning. Controleer de specificaties van uw model voor de oplaadinstructies.

    Als u het bovenstaande advies hebt uitgeprobeerd, maar uw SatinShave wordt nog steeds niet opgeladen, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.
     
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.