NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-bikinilijntrimmer werkt niet

    Gepubliceerd op 2020-08-18
    Als uw bikinilijn- of precisietrimmer van Philips niet aan gaat of als hij stopt tijdens het gebruik, lees dan het onderstaande advies om dit probleem op te lossen. 
    Raakt de batterij van uw trimmer leeg of stopt uw trimmer tijdens gebruik, laad uw apparaat dan volledig op vóór verder gebruik.

    Als uw trimmer op AA-wegwerpbatterijen werkt, moet u deze mogelijk vervangen. Zorg ervoor dat u bij het vervangen van de batterijen de geschikte batterijen voor het apparaat gebruikt, zoals vermeld in de gebruiksaanwijzing. Gebruik geen combinatie van verschillende soorten batterijen of nieuwe en gebruikte batterijen. Zorg er bij het plaatsen van nieuwe batterijen voor dat de + en - polen in de juiste richting wijzen.
    Het is mogelijk dat de trimmer vuil is. Controleer altijd of het hoofd van uw trimmer schoon is voordat u het gaat gebruiken. Om het trimmerhoofd schoon te maken, kunt u het schoonmaakborsteltje gebruiken dat bij uw trimmer is meegeleverd en haar dat zich mogelijk in de trimmer heeft verzameld, verwijderen. U kunt uw apparaat onder een kraan met stromend water houden om het schoon te maken. Droog het trimhoofd volledig voordat u het weer op het lichaam bevestigt.

    Als u de bovenstaande oplossing hebt geprobeerd en de trimmer nog steeds niet werkt, neem dan contact met ons op voor aanvullende ondersteuning.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.