NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Wat kan ik doen als sommige kanalen geen geluid hebben?

    Gepubliceerd op 2019-09-10

    Dit kan het gevolg zijn van onjuiste systeeminstellingen in het menu TV.

    Volg deze stappen om te controleren of het systeem correct is ingesteld:

    1. Selecteer het kanaal dat geen geluid heeft.
    2. Druk op de knop 'MENU' op de afstandsbediening om naar het hoofdmenu te gaan.
    3. Druk op de cursor omlaag om INSTALL (Installeren) te selecteren en druk op de cursor naar rechts.
    4. Als Parental control (Oudercontrole) is ingeschakeld, wordt u gevraagd om uw toegangscode in te voeren. Raadpleeg de veelgestelde vragen als u uw toegangscode bent vergeten (Ik ben mijn 4-cijferige toegangscode vergeten. Hoe kan ik deze opnieuw instellen?)
    5. Druk op de cursor omlaag om MANUAL STORE (Handmatig) te selecteren en druk op de cursor naar rechts.
    6. Selecteer SYSTEM (Systeem) en druk op de cursor naar rechts.
    7. Controleer of het systeem is ingesteld op het juiste systeem.
    8. Als u niet zeker weet welk systeem in uw woonplaats wordt gebruikt, drukt u op de cursor omhoog/omlaag om EUROPE (Europa) te selecteren en drukt u op de knop 'OK' om de selectie te bevestigen.
    9. Druk op de cursor naar links om terug te keren naar het menu Manual Store (Handmatig).
    10. Druk op de cursor omlaag om STORE (Opslaan) te selecteren en druk om de cursor naar rechts om deze naar YES (Ja) te verplaatsen.
    11. Druk op de knop 'OK' om de instellingen op te slaan.
    12. Druk op de knop 'MENU' om het menu te verlaten.

    Als het systeem is ingesteld op EUROPE (Europa) en er nog steeds geen geluid is:

    • Voer de automatische installatie opnieuw uit.

    Als er geen verbetering is, dan kan een slechte binnenkomende kabel of een slecht binnenkomend antennesignaal de oorzaak zijn.

    • Neem contact op met uw kabelbedrijf of de omroep voor informatie over de zendkwaliteit van die specifieke kanalen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.