NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Het bericht NO INPUT SIGNAL (GEEN INGANGSSIGNAAL) wordt weergegeven op het scherm wanneer u het apparaat inschakelt

    Gepubliceerd op 2019-09-04

    Controleer de VGA-kabel tussen de PC en de ingang 'VGA In' op de TV om na te gaan of deze goed is bevestigd. Als de kabel goed is aangesloten, kan het probleem worden veroorzaakt door de volgorde waarin de TV en de PC zijn ingeschakeld.

    De aanbevolen volgorde:

    1. schakel de TV in en kies een TV-zender.
    2. Schakel vervolgens de PC in en wacht totdat deze is opgestart voordat u de TV in de PC-modus zet.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.