NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn TV heeft geen geluid/audio, maar wel beeld

    Gepubliceerd op 2019-09-10
    1. Verhoog het VOLUME.

    2. Controleer of het geluid van de TV is gedempt: druk op de knop MUTE op de afstandsbediening.

    3. Controleer of de hoofdtelefoon is aangesloten.

    4. Wanneer er geen signaal wordt gedetecteerd, schakelt de TV automatisch het geluid uit. Dit hoort zo en is geen defect.

    5. Als u rode en witte audiokabels gebruikt, controleer dan of deze stevig vastzitten.

    6. Als u de SPDIF out-aansluiting gebruikt met externe audioapparatuur, is er alleen uitvoer bij digitale kanalen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.